DeLavali uus püsikliendiprogramm

DeLavalil on uus püsikliendiprogramm, kus iga klient saab ise otsustada millisele tasemele ta kuuluda soovib, ostes farmitarvikuid ja varuosasid ning kasutades erinevaid DeLavali hinnakirjas olevaid teenuseid.

Püsikliendiprogrammiga saab teostada soodsamaid oste vastavalt ostumahule. Püsikliendiprogrammis on 3 taset:

  • Hõbe tase
  • Kuld tase
  • Teemant tase

Hõbe tasemele kvalifitseeruvad kliendid, kes teostavad DeLavali lüpsiseadmetele hoolduse vastavalt hooldusgraafikule vähemalt 1 kord aastas (DeLaval VMSi hooldused vastavalt hoolduslepingule 3 korda aastas). Mitte DeLavali lüpsiseadmete omanikele (k.a. hübriid lüpsiseadmete omanikud ja lihaveiste kasvatajad) minimaalselt 1000€ perioodis*.

Kuld tasemele kvalifitseeruvad kliendid, kes lisaks Hõbe tasemes mainitud hoolduse tihedusele kasutavad lüpsiseadmetes DeLavali pesuaineid. Mitte DeLavali lüpsiseadmete omanikele (k.a. hübriid lüpsiseadmete omanikud ja lihaveiste kasvatajad) minimaalselt 2500€ perioodis*.

Teemant tasemele on võimalik jõuda teostades lüpsiseadmete hooldust nagu eelnevatel tasemetel. Lisaks kasutades lüpsiseadmetes Delavali pesuaineid ning igapäevases lüpsirutiinis ka Delavali nisade desinfitseerivat vahendit. Mitte DeLavali lüpsiseadmete omanikele (k.a. hübriid lüpsiseadmete omanikud ja lihaveiste kasvatajad) minimaalselt 3500€ perioodis*.

Tasemete eelised

Hõbe tasemel on kliendi eeliseks rikete reageerimiskiirus kuni 3 tööpäeva (kuni 48 h) jooksul. Rikete kõrvaldamine toimub võimalikult operatiivselt. Klienditoe telefon on avatud 8.00-17.00, VMS vastavalt hoolduslepingule. DeLavali kõigile farmitarvikutele, varuosadele ja tööle on püsiallahindlus -5%, v.a. projektimüük. Arvete maksetähtaeg 5 päeva, v.a. lepinguga kokkulepitud maksed.

Kuld tasemel on rikete reageerimiskiirus kuni 2 tööpäeva (kuni 12 h) jooksul. Rikete kõrvaldamine toimub võimalikult operatiivselt. Klienditoetelefon on avatud 24/7, VMS vastavalt hoolduslepingule. DeLavali kõigile farmitarvikutele, varuosadele ja tööle on püsiallahindlus -15%, v.a. projektimüük. Lisaks saab DelPro konsultatsioone 2 x aastas (kuni 4 h)**. Arvete maksetähtaeg on 14 päeva, v.a. lepinguga kokkulepitud maksed.

Teemant tasemel on rikete reageerimiskiirus kuni 1 tööpäeva (kuni 6 tunni) jooksul. Rikete kõrvaldamine toimub võimalikult operatiivselt. Klienditoe telefon on avatud 24/7, VMS vastavalt hoolduslepingule. DeLavali kõigile farmitarvikutele, varuosadele ja tööle püsiallahindlus -20%, v.a. projektimüük. DelPro konsultatsioone on võimalik saada 3 x aastas (kuni 4 h)**. Arvete maksetähtaeg 30 päeva, v.a. lepiguga kokkulepitud maksed. Lisaks saab teemant taseme klient soovi korral farmi tegevuse analüüsi ning soovitusi. Samuti on eripakkumised.

*arve summa ilma käibemaksuta; perioodiks loetakse 1.12-31.05 ning 1.06-30.11

**Tuleb kasutada 1 aasta jooksul ja kahe koolituse vahel peab olema vähemalt 3 kuud.

Kui soovite veel lisainfot meie uue püsikliendiprogrammi kohta või teada, millisele tasemele teie kuulute, võtke ühendust meie tehnikute või tarvikumüüjatega või kirjutage .

Meediakontaktid

Eesti kontaktinfo:

Telefon: +372 65 64 137
e-mail:

Farmihalduse blogi ekspertidelt

Blogis võtavad sõna aktuaalsetel teemadel DeLavali eksperdid ja koostööpartnerid, jagades nõu, õpetusi ja kõige värskemaid avastusi.

Loading...

DeLavali filmid YouTube'is

Allalaetavad filmid

AMR™

Herd navigator™

Optifeeding

Õõtsuv sügamishari SCB

 Kliki parema hiireklahviga nimel ja vali "Save Target as" (Salvesta)

 

DeLavali pildigalerii

At DeLaval we use cookies to make your website experience better. You can change your web browser settings if you do not allow cookies or do not want cookies to be saved. Read more about how DeLaval handles cookies. I have read and accepted the information on how DeLaval handles cookies.